tiket

Aku dalam perjalanan balik dari kedai makan sewaktu Chilly sms aku tentang Air asia dah start buat promosi ke London. Wow! Starting from Rm499.

Sampai je di rumah, terus online. Surfing. Dapat RM1387 pergi balik. Telefon Alina, ajak dia pergi. Dia minta masa sikit untuk berfikir. Ding dong ding dong. Dia confirm nak pergi. Aku ajak Cida pergi tapi minah tu terus jadi huru hara. Terus mabuk tidak boleh berfikir. Dah pujuk rayu dan beri kata manis, dia terus jadi makin mabuk. Haha! Terus menggelepar antara nak dan tak nak. Akhirnya dia kata tak nak. Dia sudah kehabisan duit untuk rumah barunya.

So aku booking untuk 3 orang saja. Aku, Alina dan Fuza. Bayar guna maybank2u. Itupun minta Alina bank in pada aku duit dia. Tak cukup duit loorr.. ;-)

Tengah dalam proses bayar tu, tiba2 dia kata tak confirm lagi. Tiket kitorang tak boleh booking. Tengok kat akaun maybank dah potong. Telefon Air Asia. Tak dapat. Telefon Maybank. Dia suruh tunggu esok.

Bila check2, Air asia kata ada masalah payment. Dia holdkan dulu tiket kitorang tu till 27hb untuk setelkan.

Malam ini tidur dengan separa berangan.

1 Comment:

  1. Zara Lisa said...
    Akhirnya impian ke London akan tercapai....yahoooo

Post a Comment



 
>