ini beberapa cadangan untuk percutian ini...

aku tak tau apa wishlist si zara lisa dan kawannya itu. Tidak ada plak mereka mengkhabarkan pada aku. Cik zara lisa yang cantik manis, sila bagi wishlist u ols okey. senang nak buat tentatif perjalanan nanti.

Heheh, aku sendiri pun takde wishlist. Cumanya nak meronda2 kota london je. Amik gambar di london bridge dan guling2 di hyde park saja. Dan oh ya, sambil tido ditemani dr Dublin. Oh itu pon kalo dia sempat ke london. keh keh keh.

So cadangan pertama :

13 Mei : sampai london dan tido semalam
14 Mei : Pagi2 berambus naik eurostar ke Paris dan bermalam di sana.
15 Mei : Sambung jalan sikit dan balik ke London. Jalan2 di London dan bermalam di sana.
16 Mei : Pusing2 London. Bermalam di London
17 Mei : Gerak ke Holland (kalo betui2 nak pi tengok ladang tulip. Dorang tutup 20 Mei). Jintu balik Kolompo.
18 Mei : Tido Holland.
19 Mei : ??
20 Mei : ??
26 mei : ??

Cadangan kedua :
13 Mei : sampai london dan tido
14 Mei : ronda2 london
15 Mei : gerak ke paris. tido paris
16 Mei : ronda Paris.
17 Mei : gerak ke Holland. jintu gerak ke london dan balik ke kolompo
18 Mei : tido holland
20 Mei : ??

26 Mei : ??

6 Comments:

  1. Zara Lisa said...
    Aku setuju Cadangan kedua tapi nak ubah skit:
    13 Mei : sampai london dan tido
    14 Mei : ronda2 london
    15 Mei : ronda2 london
    16 Mei : gerak ke paris. tido paris
    17 Mei : ronda Paris.balik ke london.
    18 Mei : jalan2 london lagi
    19 Mei : gerak ke Holland. tido holland.
    20 Mei : jalan2 ke holland
    21 Mei : balik london
    22 mei : bertolak ke scotland
    23 mei : jalan2 di scotland.tido situ
    24 mei : balik ke london
    25 mei : blk mesia

    tapi tu dah kira 4 tmpt tu...uwaaa kos cukup ke??...tulonggg
    Zara Lisa said...
    gee cakap otel dkt paris mahal giler..cemana julianne?
    - said...
    aku plak setuju plan 1
    sebab 17hb petang aku dah kena ke airport balik ke kolumpo.

    13 Mei : sampai london dan tido
    14 Mei : cabut, ronda2 paris dan tido
    15 Mei : pagi ronda2 paris. tengahari balik ke london. ronda2 london senja.
    16 Mei : ronda2 london
    17 Mei : ronda2 london separuh hari/pari-pari gerak ke Holland & jintu gerak ke kl
    julianne said...
    yelah zara lisa,
    nak ronda banyak tpt tu mcm duit banyak.
    nak pi ke satu tpt tu je sempot2 aku kumpul ni
    Anonymous said...
    kat london tidur mana????
    Anonymous said...
    saya penah buat paris-ireland-london-ireland-paris

    kalo saya. saya akan kurangkan situasi bila sampai tempat tuh ..tido pastu cabut ke tempat lain plak..kire nak round balik tempat 1 bile balik dr tempat 2

    kalo saya ...sampai tempat 1 and saya pusing trus, pastu pegi tempat 2 and pusing trus camtu la seterusnya

    sbb kalo naik public transport ni from place to another kene ada byk buffer kalo ada delay..lagik byk bergerak from one country/place to anohter country/place..lagik byk buffer kene allocate for transport delay etc

    masa saya sampai london-gatwick taun ni dr ireland..tube die problem..just imagine main station st.pancras tu ada problem..so byk kene tuka2 train line just to go to central london

    tp kalo nak gerak ke tempat lain from epot cam ok la..tp tu pon kene ada buffer byk jam takut flight 1 tu delay

    kalo dah sampai hotel pastu tido satu malam pastu cabut trus..cam tergesa2 plak..pastu nanti badan cepat penat:D

    so personally satu suke plan Zara

    btw..from std or gatwick kalo bergerak dlm group of 5 or more ..naik nationalexpress(ke apa tah nama train nih) lagik murah drpd naik bus ke london and definitely faster:D

    byk plak komen..hihihihi

Post a Comment



 
>