Wish list

Oh ya.. jika keadaan mengizinkan.. adalah besar harapan aku utk melawat tempat ini

1) Liverpool.. nak tgk stadium Anfield. Nak! Nak! Nak!
2) errr... Boleh tak nak pegi Stadium Man U jugak? Nak amik gambar sambil letak sign 'L" for loser. hahaha.. apsal aku dengki sgt kat Man U ek? Sebabnya adik beradik lelaki aku semua sokong Man U, dan aku adalah suka utk cari gaduh dgn mereka. Padahal aku neutral jek ngan Man U. Cuma sajala nak tunjuk gambar tu kat adik2 aku. :D Boleh tak Julianne? Boleh kan? kan?

Itu sahaja wishlist aku setakat ini. Yg lain2, aku on jek memana pun.. tak abis survey lagik.

3 Comments:

  1. - said...
    aku pun nak pergi liverpool sama arsenal.

    stadium arsenal yang aku tau dalam bandar london jugak.

    manchester 3 1/2 jam perjalanan dari bandar london. jarak menchester sama liverpool 45 minit saja. so sama-sama jauhla gamaknya.

    mungkin aku tak dapat pergi kut manchester sama liverpool. korang boleh pergi selepas round europe. dalam tempoh trip balik ke london untuk pulang ke kl.

    kau tolong buat L besar-besar kat stadium manchester tu ek. ha ha ha
    julianne said...
    aku tengah nak buat jadual perjalanan ni. *pening*
    - said...
    berpinau mata tengok skrin je?

Post a Comment



 
>